Vita og Wanda ønsket en logo som de først og fremst kunne bruke på fakturaer, men også på andre flater. Den skulle formidle profesjonalitet, men samtidig være bold. Siden tvillingene er sporty og motebevisste influensene, kunne vi bruke Instagram-profilen deres mye til inspirasjon.
– Seria var løsningsorienterte og gjorde egen research på våre sosiale medier og fant fort ut hvilken «look» vi ønsket å gå for, sier søstrene.
Ekslusivt, rent og jordnært var viktige stikkord for profilens typografi og fargepalett. Designelementet er satt sammen av initialene til Vita og Wanda, og kan brukes alene eller i sammen med logoen.
Det har vært et morsomt og lærerikt samarbeid, hvor alle parter endte opp veldig fornøyde med resultatet.
– Grunnen til at vi valgte Seria var rett og slett fordi jeg opplevde Andreas og Seria som veldig profesjonelt og seriøst fra første øyeblikk. Det var ikke blottlegging av pris eller penger det handlet om, men mer hvilke tanker og visjoner vi som kunde hadde. Samtalen var klar, tydelig og ryddig, helt fra start. Vår visjon ble møtt med åpne armer, og tatt på alvor umiddelbart. Det var derfor ingen tvil om at Seria var de vi ønsket å jobbe med.