Som stolt sponsor og samarbeidspartner har vi utviklet ny visuell identitet og nettside for Tanzaniaprosjektet.
I bunnen av dette prosjektet ligger et enormt engasjement, utrolig mye positivitet og potensiale for utvikling. Prosjektet skiller seg ut i mengden, og selv små aktiviteter eller bidrag får direkte betydning for både enkeltpersoner og samfunnet generelt i Nyasa-distriktet. Verdiord som engasjement, kunnskapsdeling og ringvirkninger har resultert i et lekent og energisk uttrykk. Med en kontrastrik og frisk fargepalett bidrar den til å gjøre uttrykket moderne og godt synlig.
I det afrikanske samfunnet er musikk, sang og dans en stor og naturlig del av å uttrykke følelser, noe som gjenspeiles i logoen som er inspirert av bevegelse, rytme og lek. Det grafiske elementet, som ved ulik bruk kan få utvidet betydning, tar utgangspunkt i læring, bøker, dominoeffekt, ringvirkninger og byggesteiner – stein på stein.
Vi har stor tro på at den fornyede identiteten i større grad vil treffe nye målgrupper og bidra til å formidle engasjementet bedre og gi økt synlighet.
Vårt engasjement i prosjektet oppleves som meningsfylt. Hvis vårt bidrag sørger for at Tanzaniaprosjektet i større grad når ut til potensielle sponsorer og samarbeidspartnere på en enklere måte, vil det glede oss alle i Seria. Vi håper å inspirere andre bedrifter til å bidra med det de kan for å gjøre verden til et bedre sted – det skal ikke alltid så mye til. Små bidrag kan lage store ringvirkninger.
Se nettsiden her:
Tanzania Project
Maren Benedikte Sommerhill, Teacher Program Director og Hanne Renland, Leder for Tanzaniaprosjektet
Vi bruker informasjonskapsler til analyse og forbedring av opplevelsen på nettstedet. Informasjonskapslene brukes stort sett til å måle trafikk og optimalisere innhold. Her kan du endre dine innstillinger.