L

Ønsker du å
motta nyhetsbrev fra oss?


Registrer din e-postadresse og klikk send, eller kontakt oss på post@seria.no eller telefon 21 69 00 00 

Meld deg på vårt nyhetsbrev:

w

Support

Hjelpevideoer


Har du glemt av hvordan du lager et skjema? Eller kanskje noe annet? Bruk våre hjelpevideoer som er tilgjengelige alle dager hele året. Hjelpevideoene er selvfølgelig på norsk.

SEND MEG TIL HJELPEVIDEOENE

Supportavtale

Du kan når som helst inngå en supportavtale der vi hjelper deg med å administrere nettsiden din eller gjør andre oppgaver. Publisering, tester, rapporter og innholdsmarkedsføring er eksempler på dette.

JEG VIL HA TILBUD

Tips og råd

Finn nyttig informasjon på vår blogg. Tips og råd om domenenavn, markedsføring og en rekke nyttige tips og triks. Du finner også anbefalinger på hva du bør vurdere når du for eksempel skal ha ny nettside.

GÅ TIL BLOGGEN MED TIPS OG RÅD

Domenenavn


Vi hjelper deg med å velge riktig domenenavn, flytte domenenavn, oppdatere eier av domenenavn og det du måtte ha behov for. Seria er offentlig godkjent registrar.

JEG VIL HA HJELP NÅ

14.11.201810:45 Tommy Børli

Support og kontaktinformasjon

Supporttelefon: 21 69 00 00

Support e-post: post@seria.no

Viktig informasjon om support/brukerstøtte

Generelt

I utgangspunktet er all support fakturerbar og faktureres fortløpende. Lisens dekker ikke support annet enn ved feil Seria tar ansvar for. Vi fakturer per påbegynte 0,5 time – halvtime som standard. Unntak fra dette er:

  • De som har inngått supportavtale (Faktureres kun ved overforbruk til på forhånd avtalt timepris).
  • Ved feil i løsningen som ikke skyldes 3 – part, kundens bruk av løsningen eller andre årsaker som forårsaker feil som Seria AS ikke kan ha eller har kontroll over.
SLA tjenesteavtaler

For alle våre hovedtjenester finnes det en egen SLA – tjenesteavtale. Denne regulerer forholdet mellom Seria AS og våre kunder. Du finner våre SLA tjenesteavtaler her:

SLA tjenesteavtaler

Support med supportavtale

Supportavtale gir øyeblikkelig support innenfor de rammer supportavtalen har. De med supportavtale kan benytte alle kommunikasjonskanaler for å kontakte Seria:

Supporttelefon: 21 69 00 00

Support e-post: post@seria.no

Skjema: https://seria.no/prioritertsupport

Support uten supportavtale

Support uten supportavtale faktureres per påbegynte 0,5 timer. Support uten supportavtale skal skje via:

Support e-post: post@seria.no

Skjema: https://seria.no/supportutenavtale

Support ved feil

Se den aktuelle SLA tjenesteavtale angående din tjeneste for informasjon om support ved feil, Seria sine forpliktelser og kundens forpliktelser. Support ved feil som Seria tar ansvar for er gratis. Support ved feil generert av kunde, tredjepart eller annet Seria ikke tar ansvar for faktureres per påbegynte 0,5 timer.

Support ved kritiske feil

Support ved kritiske feil som gjør at tjenesten din ikke virker, er nede eller på annen måte er kritisk håndteres løpende via alle kommunikasjonskanaler:

Vi anbefaler at du bruker supporttelefon: 21 69 00 00

Support e-post: post@seria.no

Skjema: https://seria.no/prioritertsupport